Cuando digo: “under” un alumno abre las piernas y el compañero pasa
por bajo.
Cuando digo: “behind” un alumno se coloca detrás de su
compañero.
Cuando digo: “on” los niños ponen su puño sobre sus
cabezas.
Cuando digo: “in” todos guardan sus manos dentro de sus
bolsillos.
¡Qué rápido aprendemos cuando salimos al patio un ratito!.
Lo repito
muchas veces cada vez más rápido. ¡Madre mía, esto se acelera mucho!. Cuando se
sienten seguros nombro a un alumno para que adopte el papel de “teacher”.
Under
Behind
On
In
Per a estudiar algunes preposicions eixim al pati! .
Es col·loquen per parelles.
Quan dic: 'under' un alumne obri les cames i el
company passa per davall.
Quan dic: 'behind' un alumne es col·loca darrere del
seu company.
Quan dic: 'on' els xiquets posen el seu puny damunt els
seus caps.
Quan dic: 'in' tots guarden les seues mans dins de
les seues butxaques. Que ràpid aprenem quan eixim al pati una estoneta! .
Ho repetisc moltes vegades cada vegada més ràpid. Mare
meua, açò s'accelera molt! . Quan es senten segurs anomene a un alumne perquè
adopte el paper de 'teacher'.
No hay comentarios:
Publicar un comentario